Sprzęt, Bazy danych, Licencje, Aplikacje

... tym wszystkim trzeba zarządzać

... z tego trzeba się Szkolić !

Infrastruktura IT, rozumiana jako całość rozwiązań sprzętowo-programowych, stanowi dziś fundament wspomagający pracę, procesy decyzyjne, produktywność - wspiera funkcjonowanie firm i instytucji. Można stwierdzić, iż infrastruktura IT jest elementem o znaczeniu krytycznym dla przedsiębiorstw, których celem jest co najmniej utrzymanie pozycji rynkowej, a każde z nich aspiruje przecież do podwyższenia prezentowanego poziomu konkurencyjności.

 

 

 

 

ADESCO wdraża następujące systemy zarządzania infrastrukturą IT:

  • DELL KACE

    Urządzenia do zarządzania Dell KACE™ spełniają potrzeby związane z zarządzaniem w każdej organizacji – od pierwszej instalacji, poprzez regularną administrację do wycofania systemu z użycia. Urządzenia KACE zaprojektowano z myślą o zaoszczędzeniu czasu użytkownika oraz pieniędzy organizacji. Ich całkowity koszt posiadania jest bardzo niski, a instalacja trwa zwykle jeden dzień.

    Wyzwanie

    Specjaliści zajmujący się zarządzeniem systemami w małych i dużych organizacjach muszą osiągać lepsze efekty przy niższym nakładzie środków. Inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania, instalacja poprawek i nowych programów czy wdrażanie systemów operacyjnych to kilka przykładów zadań, które wykonują każdego dnia. Potrzebują oni innowacyjnych rozwiązań, które umożliwiają łatwe i skuteczne radzenie sobie z tymi wyzwaniami.

    Opcje

    Rozwiązania bazujące na oprogramowaniu są z reguły przeznaczone dla największych korporacji. Wymagane oprogramowanie, sprzęt, usługi wdrożeniowe, obsługa czy szkolenie mogą być zbyt drogie i skomplikowane. Rozwiązania punktowe z reguły nie są zintegrowane i brakuje im podstawowych funkcji. Teraz mamy alternatywę.

    Rozwiązanie

    Urządzenia KACE serii K zapewniają małym i dużym organizacjom możliwość kompleksowego i całościowego wdrażania i zarządzania systemami za pośrednictwem przystępnych i prostych w obsłudze urządzeń.

    Atuty KACE

    Wszelkiego typu organizacje wykorzystują z powodzeniem urządzenia serii K w sektorach takich jak: edukacja, lokalne i centralne jednostki samorządowe, służba zdrowia, usługi finansowe, produkcja, prawo i w wielu innych.

    • Wdrożenie w ciągu zaledwie jednego dnia
    • Szkolenie internetowe w ciągu kilku godzin
    • Aktualizacja w ciągu kilku minut
    • Niski całkowity koszt posiadania
    • Brak wstępnych wymogów w zakresie sprzętu i oprogramowania
    • Nie ma konieczności płacenia ze specjalistyczną obsługę
    • Praktycznie brak konieczności administracji
    • Intuicyjny interfejs internetowy

    Specjaliści zajmujący się administracją systemów mogą zaoszczędzić czas, natomiast ich organizacje oszczędzają pieniądze dzięki zastosowaniu rozwiązań sprzętowych do zarządzania systemami. Wszechstronne, łatwe w użyciu i przystępne urządzenia KACE serii K spełniają potrzeby małych i dużych organizacji wspomagając administrację od momentu instalacji komputera, poprzez zarządzanie, aż do wycofania z eksploatacji. Urządzenia KACE są dostępne jako urządzenia fizyczne oraz wirtualne.

     

    Podobnie jak w zeszłym roku przeprowadziliśmy instalację aplikacji na 160 nowych maszynach oraz wykonaliśmy aktualizację obrazów systemu. Dzięki urządzeniu wdrożeniowemu Dell KACE zrealizowaliśmy to w formie automatycznej instalacji, a cały projekt został ukończony w ciągu dwóch dni.Mr. Lee Ellis, Network Manager, St. Hilda's High School

    ADESCO jest specjalistą od systemów zarządzania systemami.

    Zapraszamy Państwa do zapoznania się z możliwościami systemu Dell KACE. Prezentacja może być przeprowadzona w siedzibie naszej firmy, jak i na miejscu u Państwa. Zapraszamy do kontaktu.

  • Symantec Altiris

    Rodzina oprogramowania Altiris jest uniwersalnym zbiorem rozwiązań, możliwym do dostosowania dla każdego przedsiębiorstwa lub instytucji pragnących inwestując, docelowo zmniejszyć uciążliwość i co najważniejsze koszty funkcjonowania złożonych systemów IT. Uproszczona implementacja i administracja, zintegrowane zarządzanie, w połączeniu z automatyzacją procesów, pozwala zwiększyć wydajność kadry IT, w efekcie całego przedsiębiorstwa - minimalizując jednocześnie wydatki na szkolenia.

    Zarządzanie elementami systemu odbywa się za pomocą Symantec Management Platform, która jest podstawową platformą do działania dla wszystkich rozwiązań z rodziny Altiris (a także innych produktów Symantec). Ma możliwość zintegrowania w sobie szerokiej gamy komponentów - od oprogramowania zapewniającego bezpieczeństwo stacjom roboczym i serwerom, przez zarządzanie strukturą IT, do produktów zapewniających ciągłość funkcjonowania firmy, np. w przypadku awarii (Backup Exec System Recovery). Pozwala administratorom definiować polisy automatyzujące zadania, zamiast jak do tej pory jedynie je wykonywać.

    Platforma Symantec Management Platform zawiera w sobie następujące komponenty, stanowiące podstawę dla produktów Altiris:

    • Configuration Management Database (CMDB)
    • Notification Server
    • Symantec Management Console
    • Altiris Agent for Windows, and for UNIX, Linux, and Mac
    • Network Discovery
    • Software Management Framework
    • Reports
    • Workflow Solution
    • IT Analytics

     

     Rodzina produktów Altiris obejmuje między innymi:

    1. Altiris™ Client Management Suite

    Pakiet Altiris™ Client Management Suite automatyzuje czasochłonne, powtarzalne zadania, co ogranicza niezbędne nakłady i koszty związane z wdrażaniem i zabezpieczaniem systemów klientów oraz zarządzaniem nimi i rozwiązywaniem problemów. Dzięki temu dział informatyczny może uzyskać pełną kontrolę nad środowiskiem komputerowym. Pakiet Client Management Suite należy do nowej generacji rozwiązań do zarządzania systemami i ułatwia dostosowanie środowiska informatycznego do celów organizacyjnych dzięki prostym, samoobsługowym narzędziom dla administratorów oraz niestandardowym interfejsom dla osób podejmujących decyzje. Pakiet Client Management Suite zapewnia pełny wgląd w systemy klienckie firmy, dzięki czemu można monitorować zasoby oraz ich umiejscowienie i stan. Elastyczne narzędzia do tworzenia raportów nie tylko ułatwiają określanie problemów, ale także pozwalają podejmować natychmiastowe działania naprawcze na podstawie danych z raportów.

    Najważniejsze funkcje i korzyści:

    • Kompleksowe wykrywanie i inwentaryzacja systemów klienckich
    • Zaawansowane funkcje tworzenia i instalowania obrazów
    • Inteligentne zarządzanie oprogramowaniem i poprawkami
    • Zintegrowane, kompleksowe rozwiązanie
    • Całkowita automatyzacja procesów
    • Elastyczna pomoc zdalna

     

    2. Altiris™ Server Management Suite

    Pakiet Server Management Suite zapewnia administratorom niezbędne rozwiązanie do zarządzania serwerami fizycznymi i wirtualnymi. Pakiet został opracowany z myślą o uproszczeniu całego cyklu eksploatacji serwerów i oferuje rozwiązania do wykrywania, konfigurowania i monitorowania serwerów oraz zarządzania nimi za pośrednictwem centralnej konsoli. Skraca to czas przerw w świadczeniu usług i wydłuża pracę bez przestojów.

    Główne cechy:

    • Zarządzanie serwerem
    • Wykrywanie i inwentaryzacja
    • Konfigurowanie serwerów, fizycznych, wirtualnych, rozwiązań typu blade
    • Zarządzanie oprogramowaniem i poprawkami
    • Monitorowanie i ostrzeganie
    • Całkowita automatyzacja procesów

     

    3. Altiris® Asset Management Suite™

    Pakiet Altiris® Asset Management Suite™ wspomaga zaawansowaną inwentaryzację, śledzenie i zarządzanie informacjami o fizycznych, finansowych i innych, umownych zasobach w aspekcie infrastruktury IT. Pozwala zbudować pełny obraz powiązań i mechanizmów użycia zasobów IT, na każdym etapie ich funkcjonowania w przedsiębiorstwie – od zakupu i instalacji, po ich utylizację. Ułatwia identyfikację potencjalnych oszczędności (sprzęt, licencje), wypełnić wymagania audytowe, a także określić kierunek decyzji biznesowych.

    Kluczowe korzyści:

    • Wprowadzenie SLA, zmniejszenie operacyjnych kosztów zarządzania i zwiększenie jakości usług
    • Wyeliminowanie problemów z dystrybucją oprogramowania i systemów operacyjnych komputerów
    • Obniżenie kosztów wsparcia technicznego dla sprzętu i oprogramowania
    • Automatyczna aktualizacja informacji o dostępnych zasobach IT i dokładne określenie odpowiedzialności za powierzone zasoby
    • Poprawienie jakość informacji w CMDB i obniżenie ryzyka związanego ze zmianami w infrastrukturze
    • Wzrost wskaźnika ROI dla inwestycji w infrastrukturę IT oraz możliwość precyzyjnego określania budżetu
    • Konsolidacja umów serwisowych oraz maintenance’u na oprogramowanie
    • Poprawa efektywności wykorzystania dostępnych zasobów poprzez automatyzację zadań administracyjnych
    • Obniżenie czasu przestoju stacji roboczych poprzez automatyzację zadań serwisowych
    • Automatyzacja i faktyczna realizacja procedur dla instalacji oprogramowania

     

    4. Altiris® IT Management Suite™ 

    Kompleksowym produktem firmy Symantec wspomagającym zarządzanie infrastrukturą informatyczną jest pakiet Altiris® IT Management Suite™. Pakiet ten zbudowany jest na Symantec Management Platform i obejmuje następujące elementy:

    • Altiris™ Client Management Suite from Symantec
    • Altiris™ Server Management Suite from Symantec
    • Altiris™ Asset Management Solution from Symantec
    • Symantec™ ServiceDesk
    • Symantec™ Workflow
    • Symantec™ Wise Package Studio Suite

    Dzięki rozszerzonym mechanizmom automatycznego zarządzania oraz ujednoliconej infrastrukturze rozwiązania Symantec pozwalają na integrację z innymi rozwiązaniami Symantec, jak również z dowolnym systemem używanym w firmie np. systemy ERP, obiegu dokumentów itp.

     




 

 

ADESCO specjalizuje się w audycie, konfiguracji i optymalizacji baz danych:

  • Microsoft

    Microsoft SQL Server 2012 to platforma informacyjna dostosowana do przetwarzania w chmurze, która dostarcza organizacjom przełomowe rozwiązanie do pozyskiwania informacji i analiz biznesowych na poziomie całej organizacji. Umożliwia szybkie tworzenie rozwiązań i udostępnianie danych lokalnie oraz w chmurze, zapewniając ufność na poziomie zadań o kluczowym znaczeniu.

    Najważniejsze funkcje:

    • Wysoka dostępność dzięki usłudze Always On
    • Wysoka wydajność kwerend dzięki indeksowi ColumnStore
    • Szybkie wykrywanie i analiza danych za pomocą narzędzi Power View i PowerPivot
    • Wiarygodne, spójne dane przy pomocy modelu BI Semantic Model i usługi Data Quality Services
    • Skalowalność na żądanie – od urządzeń, poprzez centra danych, po chmurę
    • Aplikacje raz stworzone mogą funkcjonować w każdym miejscu za pomocą narzędzi SQL Server Data Tools

    Microsoft SQL Server to kompleksowe rozwiązanie łączące funkcje serwera bazodanowego i platformy informacyjnej, oferujące kompletny zestaw technologii i narzędzi klasy korporacyjnej, które pomagają w wydobyciu największej wartości z informacji przy najniższym całkowitym koszcie eksploatacji. Ciesz się wysokim poziomem wydajności, dostępności i bezpieczeństwa; używaj bardziej produktywnych narzędzi do zarządzania i programowania; udostępniaj wnikliwe analizy za pomocą samoobsługowej inteligentnej analityki biznesowej (BI).

    Microsoft SQL Server to kompletna i zintegorwana platforma łącząca najważniejsze funkcje, pozwalająca wydobyć więcej wartości z istniejących umiejętność i aktywów IT, zwiększyć wydajność i sprawność działów IT oraz umożliwić szybkie tworzenie elastycznych i innowacyjnych aplikacji.

     

    Najważniejsze powody, dla których warto wybrać SQL Server:

    • SQL Server 2012 dostarcza zwrot z inwestycji na poziomie 189% przy okresie spłaty wynoszącym jeden rok.
    • Administratorzy baz danych firmy Microsoft obsługują więcej baz danych o kluczowym znaczeniu w porównaniu z administratorami konkurencyjnych baz danych.
    • SQL Server zapewnia czas dostępości rzędu „sześciu dziewiątek” (99.9999%).
    • SQL Server jest najbezpieczniejszą wśród wszystkich głównych platform bazodanowych.
    • SQL Server to bezsporny lider według testów wydajności TPC-E.
    • SQL Server, w porównaniu z konkurencją, zapewnia oszczędności do 460% w kategorii rocznych kosztów administrowania jedną bazą danych.
    • Firma Microsoft w roku 2010 wyprzedziła rynek oprogramowania analityki biznesowej ze wzrostem przychodów na poziome 23.6%.
    • SQL Server wyprzedza IBM D2 i zajmuje drugie miejsce w roku 2009 w kategorii przychodów z RDBMS.
    • Program PowerPivot został wybrany jedną z najlepszych technologii roku 2010 w rankingu eWeek Top 10.
    • SQL Server redukuje czasy przestojów do ponad 20% poprzez migrację środowiska SAP ERP do SQL Server.
     

     

  • ORACLE

    Dzięki Oracle Database klienci mogą zmniejszyć koszty obsługi informatycznej przy jednoczesnej poprawie jej jakości, przez umożliwienie konsolidacji w chmurach baz danych i zastosowanie zoptymalizowanych systemów, takich jak Oracle Exadata i Oracle Database Appliance. Stwierdzono, że zarządzanie za pomocą oprogramowania Oracle Database 12c wszystkimi typami obciążeń baz danych, w tym aplikacjami dla przedsiębiorstw, hurtowniami danych i analizami dużych zbiorów danych, jest doskonale dopasowane, szybkie, niezawodne, bezpieczne i łatwe.

    Oracle Database 12c wprowadza nową architekturę wielodostępu, która ułatwia wdrażanie i zarządzanie chmurami baz danych. Innowacje, takie jak Oracle Multitenant (do szybkiej konsolidacji wielu baz danych) i funkcja automatycznej optymalizacji danych z mapą ciepła (do kompresji i tworzenia warstw danych przy wysokiej gęstości), pozwalają zmaksymalizować efektywność i elastyczność zasobów. Te unikatowe rozwiązania w połączeniu ze znaczącymi udoskonaleniami w zakresie dostępności, bezpieczeństwa i obsługi dużych zbiorów danych sprawiają, że Oracle Database 12c to idealna platforma do prywatnych i publicznych wdrożeń chmury.

    • Oracle Database 12c Enterprise Edition zapewnia znacznie większe korzyści dla klientów związane z wdrożeniem prywatnych rozwiązań chmurowych bazy danych, a także dla dostawców SaaS, którzy potrzebują doskonałej bazy danych Oracle Database w bezpiecznym pojedynczym modelu wielodostępowym
    • Oracle Database 12c zapewnia wszechstronne funkcje do zarządzania przetwarzaniem kluczowych transakcji, dużą ilością danych oraz przepływami pracy w hurtowni danych
    • Klienci mogą wybierać spośród szerokiej oferty opcji Oracle Database Enterprise Edition, które zapewniają klientom biznesowym wydajność, bezpieczeństwo, duże ilości danych, obsługę chmurową i dostępność zgodnie z oczekiwaniami dla tego poziomu usług

    Korzyści z zastosowania baz danych Oracle:

    • Nowa wielodostępna architektura zapewnia wyższy poziom konsolidacji w chmurze bez potrzeby wprowadzania zmian w istniejących aplikacjach
    • Funkcje automatycznej optymalizacji danych zapewniają efektywne zarządzanie większą ilością danych, przy niższych kosztach przechowywania i udoskonalonej wydajności bazy danych
    • Głębokie bezpieczeństwo bazy danych zmienia się odpowiednio do zagrożeń i rygorystycznych regulacji dotyczących bezpieczeństwa danych
    • Maksymalna dostępność oraz ochrona przed awarią serwera, witryny i błędem ludzkim, ograniczony czas planowanych przestojów oraz ciągłość działania aplikacji
    • Skalowalne odkrywanie kolejności zdarzeń biznesowych z udoskonalonymi możliwościami analizy baz danych dla dużej ilości danych
    • Uproszczona integracja z Oracle Enterprise Manager Cloud Control 12c ułatwia administratorom zarządzanie całym cyklem życia bazy danych

     

 

ADESCO organizuje i przeprowadza szkolenia:

  • Szkolenia techniczne

    • Lokalizacja: zdalnie lub na miejscu u użytkownika
    • Czas: 3 dni po 8 godzin, łącznie 24 godziny
    • Cena: od 6500 zł netto za osobę

    Przykładowa tematyka szkoleń z implementacji i konfiguracji:

    • Wirtualizacja Microsoft Hyper-V oraz VMware ESXi 
    • Tworzenie i odtwarzanie środowiska zwirtualizowanego
    • Migracja serwerów wirtualnych
    • Klastry środowisk wirtualnych, w tym klastry HA
    • Blansery obciążenia/wydajności serwerów wirtualnych
    • Środowisko VDI w oparciu o VMware Horizon
    • Backup środowiska wirtualnego za pomocą aplikacji Veeam Backup & Replication
    • Kontrolery domeny Microsoft Active Directory
    • Środowisko vLAN na przełącznikach Dell, Cisco, HPE
    • Środowisko sieci SAN , macierze, serwery, przełączniki FC
    • Konfiguracja przełączników Fibre Channel
    • Serwer poczty elektronicznej Microsoft Exchange
    • Urządzenia zabezpieczenia poczty elektronicznej Barracuda Email Gateway
    • Urządzenia zabezpieczenia sieci UTM Fortinet Fortigate

  • Szkolenia z cyberbezpieczeństwa

    • Lokalizacja: zdalnie lub na miejscu u użytkownika
    • Czas: 3 godziny
    • Cena: od 6500 zł netto

    Przykładowa tematyka szkolenia:

    • „Atak na człowieka” Socjotechnika: (obecnie wykorzystywane techniki manipulacji)
    • Ataki socjotechniczne (techniki manipulacji wykorzystywane przez cyberprzestępców)
    • Sposoby - pod jakimi pretekstami wyłudza się dokumenty?
    • Wykrywanie - jak rozpoznać, że jest się celem ataku socjotechnicznego?
    • Reakcja - jak prawidłowo reagować na ataki socjotechniczne?
    • Jak i skąd atakujący zbierają dane na twój temat?
    • Miejsca, w których zostawiamy swoje dane świadomie i nieświadomie
    • Podniesienie świadomości w zakresie udostępniania informacji w Sieci
    • Dobre praktyki związane z cyberbezpieczeństwem: Polityka haseł – jakie hasło jest bezpieczne, jak nimi zarządzać?
    • Problem aktualnego oprogramowania i kopii zapasowych
    • Bezpieczna praca z pakietem biurowym (Microsoft Office, Open Office)
    • Bezpieczna praca z programem pocztowym (Outlook, Lotus, Thunderbird, GMail)
    • Bezpieczna praca z przeglądarką internetową
    • Ryzyka związane ze skanowaniem/fotografowaniem dokumentów
    • Aspekty prawne:
    • Odpowiedzialność pracownika przed pracodawcą za ujawnienie informacji
    • Nieautoryzowane użycie systemów komputerowych
    • Rażące zaniedbania związane z wykorzystywaniem sprzętu komputerowego
    • Atak na komputery (demonstracje wraz z objaśnieniem metod ochrony):
    • Przegląd aktualnych ataków komputerowych wykorzystywanych przez przestępców
    • Ataki przez pocztę e-mail (fałszywe e-maile) ▪ Ataki przez strony WWW (jak nie dać się zainfekować)
    • Ataki przez komunikatory
    • Ataki przez telefon (fałszywe SMS-y, przekierowania rozmów, itp.)
    • Ataki APT, phishing, smishing, spear-pshishing, pharming, spoofing, spam, spim, scam
    • Praca zdalna:
    • Bezpieczne korzystanie z urządzeń mobilnych w podróży (telefony, tablety, laptopy)
    • Bezpieczeństwo Twojego otoczenia
    • Zdalna komunikacja z klientami i współpracownikami
    • Bezpieczeństwo telepracy na prywatnym komputerze
    • Bezpieczny zdalny dostęp do firmowych zasobów (VPN)

     

 

 

 

 

 

Skontaktuj się z nami


ADESCO Sp. z o.o.

adres: ul. Anny Walentynowicz 10, 20-328 Lublin

telefon: +48 81 444 66 50

e-mail:

NIP: 946-257-66-15 , REGON: 060465360

Sąd Rejonowy Lublin-Wschód, VI Wydział Gospodarczy KRS nr 0000327864
Kapitał zakładowy (w całości opłacony): 185 000 PLN

  Wiadomość nie została wysłana.   Wiadomość została wysłana.